Wiadomości - Aktualności
Karta parkingowa dla osoby niepełnosprawnej
Dodał: Sylwia Robak Data: 2020-04-29 09:02:36 (czytane: 1712)
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Pińczowie informuje, że istnieje możliwość wydania karty parkingowej oraz legitymacji dla osoby posiadającej aktualne prawomocne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Wnioski są do pobrania na stronie www.pcpr.pinczow.pl (zakładka Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności - należy pobrać odpowiedni wniosek i oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych ewentualnie oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania, gdy orzeczenie nie jest prawomocne) lub po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym, wtedy istnieje możliwość podania wniosku przez pracownika Zespołu przed budynek Starostwa przy zachowaniu środków bezpieczeństwa (nr tel. 41 357 6001 wew. 300).
Do wniosku o wydanie legitymacji należy dołączyć:
- 1 aktualną kolorową fotografię o wymiarach 35x45 mm
- ksero aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności/ niepełnosprawności/ o wskazaniu do ulg i uprawnień.
Do wniosku o wydanie karty parkingowej należy dołączyć:
- 1 aktualną kolorową fotografię o wymiarach 35x45 mm,
- ksero aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności/ niepełnosprawności/ o wskazaniu do ulg i uprawnień, w którym w 9 punkcie wskazań widnieje – spełnia,
- dowód uiszczenia opłaty za wydanie karty parkingowej.
Za wydanie karty parkingowej należy uiścić opłatę w wysokości 21,00 zł (dwadzieścia jeden złotych) na podane konto:
W tytule przelewu wpisać: „Opłata za wydanie karty parkingowej dla … (imię, nazwisko wnioskodawcy)...”
Podpisane i wypełnione wnioski należy wrzucić do skrzynki umieszczonej przy wejściu do Starostwa lub wysłać pocztą na adres Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Pińczowie, ul. Zacisze 5, 28-400 Pińczów.